سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات کامپیوتری

نظر

setup بگردید .

 

دو ترفندی که به وسیله دو کلید Shift و Ctrl صفحه کلید امکان پذیر است؛ Highlight و انتخاب متون توسط کیبورد و دیگری بستن چندین برنامه به شکل همزمان این دو ترفند هستند. Copyright © سایت بیاموز، یک سایت علمی، آموزشی درباره برنامه نویسی و طراحی وب است. آموزش ها و مثال های این سایت بطور مداوم بازبینی می شوند اما اگر به خطا یا لینک معیوبی برخورد کردید، لطفاً آنرا از طریق تماس با ما گزارش دهید. هر گونه کپی برداری از مطالب این سایت، پیگرد قانونی خواهد داشت. حتی اگر تمایلی به تغییر سیستم عامل خود ندارید، دانستن چند اصول در مورد لینوکس ضرری ندارد و می تواند واقعا مفید باشد.

عدم اطلاع از چگونگی نظافت اجزای کامپیوتر ممکن است صدمات چشمگیری را به آنها وارد کند. هم اکنون قصد داریم تا برای شما روشهای بهینه تمیزکاری کامپیوتر را برای تک تک اجزای آن شرح دهیم. مطمئن باشید با دانستن و عمل کردن به این ترفندها تا حد بسیار زیادی طول عمر این قطعات را بالا خواهید برد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ? امکان ذخیره فایلهای بزرگتر از 4 GB را داشته باشید. ? از پیکر بندیهای خطاپذیر دیسک مانند Raid5 یا Mirroring استفاده کنید.

در تصویر بالا نام کارت گرافیک کامپیوتر ما نمایش داده میشه. در این صورت فایل اندروید شما در BlueStacks نصب خواهد شد. © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است. ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید. و بعد به گزینه {advanced|superior} مراجعه کنید.بعد بهadaptar میرویم و properties را میزنیم ، سپس بهrescoures میرویم و{memory|reminiscence} {range|vary} رو انتخاب میکنید.و بعد{ok|okay} کنید.

ابتدا قسمت بیرونی بدنه کامپیوتر را با جاروبرقی تمیز کنید و تمام درزها و منافذ عبوری هوا را تمیز کنید. سپس میتوانید قسمت بیرونی بدنه کامپیوتر را با پارچه آغشته به آب و کمی مایع ظرفشویی تمیز کنید. مطمئن شوید که تمام درزها و راههای عبوری هوا از مو و گرد و غبار تمیز شود. به عنوان مثال ممکنه تصادفی چیزی را حذف کنید بنابراین با فشار دادن این کلیدها دستور UNDO اجرا می شود و آخرین تغییرات برمی گردند.

با یک سی دی می توانید سیستم خود را عیب یابی کنید و معایبی از قبیل قدیمی بودن و به روز نبودن و کند بودن سیستم را از طریق پروژه های DIY مبتنی بر لینوکس را برطرف کنید. کاری که دستورات بالا انجام می‌دهند نشان دادن یک پیغام ورودی در پنجره ظاهر شده و ساخت یک نمونه از شی sapi.spvoice و فراخوانی متد Speak است. بعد از وارد کردن دستورات بالا فایل را با نام دلخواه ذخیره کنید. دقت کنید در زمان ذخیره‌سازی فایل پسوند فایل vbs باشد و نه txt و یا txt.vbs برای این منظور از کادر Save as {type|sort|kind} گزینه All Files را انتخاب کنید. اما در حالت دوم این فرایند روی کل درایو انجام اعمال می‌شود. برای این منظور روی درایو مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید.

اگر بر روی دکمه “{middle|center} ” (یا همان کلید وسط موس) روی موس کلید نمایید، لینک را در یک تب جدید باز می شود. و اگر روی یک تب باز {middle|center}-{click|click on} کنید آنرا خواهید بست. 2- کلیدAlt در هر پنجره ای با یک فشار منوهای پنجره را فعال می کند و با ترکیب ان با هر کدام از حروف منوها، که زیر آن خط کشیده شده است، پنجره مربوط به آن منو را باز می کند.

امکان فرمت فلاپی را دارید و همچنین با یک فلاپی بوت میتوانید به فایلها دسترسی داشته باشید. از منوی Start وارد Run شده و عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید تا رجیستری ویندوز باز شود. یک مشکلی برام پیش امد گفتم شاید برای شما هم این مشکل پیش بیاد.