سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات کامپیوتری

نظر

یک دلیل خوب که دوست داریم cloud backup داشته باشیم این است که گاهی اوقات حتی بدون اینکه متوجه شویم، نسخه پشتیبان تهیه می شود. دو مورد از محبوب ترین ها Dropbox و Google Drive هستند. ترفندهای کامپیوتری و نرم افزاری معمولا برای همه افراد جذاب هستند. چرا که به کاربران اجازه می‌دهد استفاده‌ای بیش از تصورشان از امکاناتی که در اختیار دارند داشته باشند و کار برایشان ساده‌تر می‌شود. در این مقاله قصد داریم به آموزش {13 {

برای این کار از یک اسکریپت استفاده خواهیم کرد تا کامپیوتر ویندوزمان هرچه بخواهیم صحبت کند. تمام کاری که برای کپی کردن باید انجام دهید کلید Ctrl را نگه دارید (در مک Alt را نگه دارید) و سپس بر روی فایل کلیک کنید و بکشید. این یک کپی است که شما می توانید آن را هر کجا که می خواهید رها کنید. همه شما میباست از فایل مک در حال اجرا یک کپی تهیه کنید. کلیدAlt (“Control” اگر از کامپیوتر استفاده میکنید) و سپس کلید کرده و فایل را درگ کنید. این روش کپی در اختارتان قرار میدهد که میتوانید هرجا که میخواهید با un-clicking آنرا دراپ نمایید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به باشگاه خبرنگارن جوان بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. در این ترفند به معرفی چند روش برای افزایش سرعت کامپیوتر می پردازیم. در این ترفند قصد داریم تا نحوه روشن شدن کامپیوتر در یک زمان مشخص را به شما آموزش دهیم.

زمانی که عکسی از صفحه‌نمایش گرفته شد، ابزار ویرایشگر این برنامه به‌طور خودکار ظاهر می‌شود. روش دوم در مقایسه با روش اول حرفه‌ایی‌تر و هوشمندانه‌تر بوده و روی درایوهایی که از سیستم فایلی NTFS استفاده می‌کنند، کاربرد دارد. این روش فشرده‌سازی می‌تواند به دو شکل مورد استفاده قرار گیرد.

تمیز کردن آن در واقع عمل Defrag است که از طریق نرم افزاری انجام میشود. در اولین قدم کامپیوتر را خاموش کرده و آنرا از برق بیرون بکشید. ابتدا قسمت بیرونی بدنه کامپیوتر را با جاروبرقی تمیز کنید و تمام درزها و منافذ عبوری هوا را تمیز کنید. سپس میتوانید قسمت بیرونی بدنه کامپیوتر را با پارچه آغشته به آب و کمی مایع ظرفشویی تمیز کنید. مطمئن شوید که تمام درزها و راههای عبوری هوا از مو و گرد و غبار تمیز شود. به عنوان مثال ممکنه تصادفی چیزی را حذف کنید بنابراین با فشار دادن این کلیدها دستور UNDO اجرا می شود و آخرین تغییرات برمی گردند.

در این پست از کاربران آنچه را که میبایست در مورد حقه های کامپیوتری بدانند پرس و جو شده است. مردم حقه های زیادی برای سیستم های مک، کامپیوترها، وب بروزر ها و سایت های خاصی مانند یوتیوب،برنامه هایی مثل اکسل و… پیشنهاد میکنند. آنچه در همه آنها مشترک است تسهیل استفاده از کامپیوتر و لذت بیشتر از آن است. آیا نرم افزاری دارید که بخواهید نصب کنید و بدافزاری مانع این کار می شود؟ فقط کافی است نام یا برنامه یا پسوند را از exe به com تغییر دهید. این روش خوبی است که از فایل های مهم خود پشتیبان تهیه کنید. جدا از اینکه از پشتیبان محلی استفاده می کنید، استفاده از cloud backup می تواند به شما کمک زیادی کند و همچنین می تواند نگرانی شما را کاهش دهد.