سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات کامپیوتری

نظر

همچنین، برای باز کردن فایل‌هایی که به این روش فشرده می‌شوند، روی فایل‌های فشرده کلیک راست کرده و گزینه Extract All را انتخاب کنید. روی New کلیک کنید و نشانگر را به مکانی که می خواهید اسکرین شات بگیرید بکشید. ممکن است خطایی در کامپیوتر شما نمایش داده شود و ندانید در مورد آن چه باید کرد. کافیست از صفحه خود اسکرین شات بگیرید و آن را برای بچه های IT ارسال کنید.

به این ترتیب بطور معجزه آسایی تب از دست رفته مجدد ظاهر میشود. اکنون از قسمت دیگر صفحه passwordexpirywarning را یافته و بر روی آن دوبار کلیک کنید. بر روی نام کاربری که قصد تعیین تاریخ انقضا برای رمز عبورش را دارید راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید. خواهید دید که حساب های کاربری فعال در ویندوز در پنجره کناری نمایان می شود. {4|four}- در مرورگر اینترنت اکسپلورر ترکیب Alt با یکی از دو کلید جهت راست و چپ عمل Back و Forward را انجام می دهد.

کاربران Mac می توانند با نگه داشتن Command + Option + Power از این ترفند استفاده کنند. اگر دوست دارید می توانید Power را با Eject جایگزین کنید. هر زمان که با کلیک روی برنامه، ضبط صفحه نمایش را شروع کردید در مورد آنچه در آن قسمت اتفاق افتاده توضیحاتی ارائه دهید. اگر می‌خواهید با کسی شوخی کنید و تصویری از صفحه با متن غیر واقعی برای او ارسال کنید، یک راه آسان در Chrome وجود دارد.

در این حالت کلیدی را که می خواهید به عنوان کلید میانی انتخاب کنید فشار دهید . در پنجره مذکور برابر گزینه {short|brief|quick} {cut|reduce|minimize} key نام کلید مورد نظر آورده می شود . همه مرورگرهای وب، لیستی از صفحات وب را که بازدید کرده اید ، ذخیره می کنند. می توانید سابقه مرور خود را در رایانه ، تلفن هوشمند یا تبلت خود را پاک کنید.

همه باید بدانند که چگونه یک رمز عبور امن ایجاد کنند، کاربران کامپیوتر حرفه ای می توانند با یادگیری نحوه کرک کردن رمز عبور کامپیوتر بقیه، یک گام از بقیه جلوتر باشند. این مهارت چه بر روی سیستم عامل ویندوز و چه بر روی سیستم عامل مک باشد، واقعا می تواند به شما کمک کند که یاد بگیرید چگونه افراد سودجو و هکرها سعی می کنند که اطلاعات شما را بدزدند. یادگیری این فرایند بدان معنی است که چگونگی محافظت در برابر افراد سودجو و هکرها را نه فقط با استفاده از کلمات عبور قوی بلکه با رمزگذاری و دیگر ترفند های تنظیمات یاد می گیرید.

این دوره ارزشمند شامل آموزش مقدماتی و پیشرفته Word می باشد که هم اکنون با تخفیف ویژه می توانید آنرا تهیه فرمایید. در بسته هفتگی دریچه محبوب ترین ترفندها را از نگاه کاربران قرار داده‌ایم. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پارس ناز می باشد. 5- کرک کردن کلمات عبور (برای محافظت بیشتر از خود) را یاد بگیرید.

نهایتأ جاروی کوچک باطری دار مخصوص تمیزکاری کامپیوتر را مصرف کنید تا گردهای باقیمانده را بمکد. این روش خوبی است که از فایل های مهم خود پشتیبان تهیه کنید. جدا از اینکه از پشتیبان محلی استفاده می کنید، استفاده از cloud backup می تواند به شما کمک زیادی کند و همچنین می تواند نگرانی شما را کاهش دهد.

همچنین، تعداد دیگری از کاربران تصمیم می‌گیرند، کل یک سایت را در قالب یک فایل html در اختیار داشته باشند. اما جالب است بدانید که این فرآیند را می‌توان به‌طور خودکار در فایرفاکس سازمان‌‌دهی کرد. به طوری که با انتخاب یک متن به راحتی توانایی ذخیره‌سازی آن‌را داشته باشید. برای این‌کار ابتدا افزونه Save {text|textual content} to file را دانلود کرده و آن‌را نصب کنید.

اگر هنگام کار با کامپیوتر سیگار میکشید یا محیط کار کامپیوتر، پرگرد و خاک است باید هر دو ماه یکبار آنرا تمیز کنید. اما بطور معمول توصیه میکنیم تا هر 6 ماه یکبار کار تمیزکاری داخل کامپیوتر انجام شود. هنگام تمیزکاری داخل کامپیوتر شدیدأ توصیه میکنیم که از جاروبرقی برای تمیز کردن قطعات داخلی کامپیوتر (ترفندستان) استفاده نکنید.

برای شروع، راهنمای مبتدی مرتبط به کلید فوری را بررسی کنید. کاربران مک چیزی شبیه به کلید فوری ندارند، اما شما می توانید در سیستم عامل مک از برنامه اپل اسکریپت که یادگیری آن نیز آسان است استفاده کنید. اگر با برنامه نویسی آشنایی ندارید، برای راحتی کار خود، اتوماتور را در مک و کلون آن بررسی کنید. انجام تمامی کارهای برای تمیز کردن و نگهداری سیستم خود را متوقف کنید و انجام هر کاری را بر اساس یک برنامه ریزی منظم اجرا کنید. کاربران مک به دنبال چیزی مشابه تاسک اسکجرلر ویندوز هستند که می توانند برنامه Task {till|until} {dawn|daybreak} را بررسی کنند.