سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات کامپیوتری

نظر

تنها کاری که شما میکنید این است که jumper را از پایه 1و2 درآورده و به پایه 3و4 نصب کنید و دوباره به حالت اول برگردانید. اگر می خواهید که انتخاب نمایید که سیستم با کدامیک از هاردها شروع به کار نماید، Jumper پشت هارد که نمی خواهید کامپیوتر با آن استارت شود را جدا نمایید. اگر بر روی کلید "Windows"، به علاوه یکی از فلش‌ها (راست، چپ، بالا، پایین) کلیک کنید، پنجره فعلی شما به آن طرف صفحه منتقل می‌شود.

اکنون رمز عبور کاربری شما دارای محدودیت زمانی 14 روزه شده است و پس از 14 روز منقضی می شود. سپس بر روی Administrative Tools و پس از آن Computer Management دوبار کلیک کنید. در پنجره Computer Management از منوی کناری بر روی Local User and Groups کلیک کرده و زیر شاخه های آن را باز کنید. با این ترفند می توانیم یک راه حل آسان برای تغییر صفحه مرورگر فایر فاکس را بشناسیم و مشخص کنیم تا با هر بار باز کردن مرورگرمان چه صفحه ای به عنوان صفحه خانگی یا homepage باز شود. با ما همراه باشید تا نحوه خاموش کردن سیستم تان را با ساخت یک فایل به شما آموزش دهیم.

ولی توجه داشته باشید که جا انداختن باتری کمی مشکل است. سپس یک کابل دیگر هم که برای برق هارد است را از سی دی رام جدا کرده و به پشت هارد وصل کنید. اگر از ویندوز xp استفاده می کنید، پس از باز کردن پنجره کنترل پنل ، این مراحل را دنبال کنید.

حال زمان مناسبی است تا پنکه ها و فن های داخل بدنه را نیز تمیز کنید. هنگام جارو کردن داخل بدنه کامپیوتر هم بسیار مراقب باشید که قطعات کوچک روی ماردبرد مانند جامپرها جابجا نشوند. توجه به Power یا همان منبع تغذیه نیز اهمیت بسیاری دارد. پنکه آنرا با صبر و حوصله تمیز کنید و سعی کنید خاک را از پره های پنکه آن تمیز نمایید.

طراحی مجدد باعث می شود تا کار با برنامه ساده تر شود و افراد بتوانند برخی از گزینه ها را به راحتی پیدا کنند. خیلی سایت مفید و جامعی را دارید و در این مطلب که راجب ترفند های کامپیوتری که گذاشتید خیلی جامع بود و نکات خوبی را یاد گرفتم. در اینجا روش هایی را بیان میکنیم که با بزرگنمایی(زوم ) در مرورگر شما سروکار دارد.

اگر دکمه F4 را در اکسل بفشارید، آخرین COMMAND تکرار خواهد شد. تمامی حقوق این پایگاه متعلق به معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه می‌باشد. محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به باشگاه خبرنگارن جوان بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. در این ترفند به معرفی چند روش برای افزایش سرعت کامپیوتر می پردازیم. در این ترفند قصد داریم تا نحوه روشن شدن کامپیوتر در یک زمان مشخص را به شما آموزش دهیم. نصب یک هارد درایو داخلی،یکی از ساده‌ترین به‌روزرسانی‌هاست و معمولا گزینه بهتری نسبت به استفاده از درایوهای خارجی است که سرعت کمتری دارند و ممکن است در جای نادرستی قرار بگیرند. چند ترفند شگفت انگیز برنامه نوت پد را برایتان خواهیم گفت که بدون شک دانستن آنها شما را متعجب خواهند کرد.

در این گزارش به معرفی امکانی در ویندوز 7 می پردازیم تا بتوانید فلش دیسکتان را بدونSafely Remove از سیستم خارج کنید. هارددیسک عملا تمیزکردن فیزیکی ندارد زیرا تکنولوژی آن بسیار بالاست و نباید آنرا باز کرد. تمیز کردن آن در واقع عمل Defrag است که از طریق نرم افزاری انجام میشود. در اولین قدم کامپیوتر را خاموش کرده و آنرا از برق بیرون بکشید.

همگی ما دیده ایم که برنج خاصیت جذب رطوبت دارد و با اصول خیس کردن برنج هم آشنا هستیم (ترفندستان) ولی این نکته دیگر واقعأ ظریف است! سر انجام پس از اینکه گوشی یک روز در داخل ظرف برنج می ماند ، کاملأ سالم و مانند روز اولش میشود و بدون هیچ مشکلی قابل استفاده میگردد. برای اینکار کافی است کلید Ctrl را گرفته و بر روی برنامه های در حال اجرا در نوار وظیفه یا Taskbar کلیک کنید. خواهید دید که برنامه هایی که در این حالت بر روی آنها کلیک میکنید به حالت انتخاب در می آیند. حال کافی است بر روی یکی از برنامه ها راست کلیک کرده و Close Group را انتخاب کنید تا برنامه های برگزیده بسته شوند.